Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У період з 13 жовтня по 12 листопада 2025 року у Східному апеляційному господарському суді проведено анонімне опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду та ефективності його роботи.
Учасникам опитування було запропоновано заповнити паперову або електронну форму анкети та оцінити діяльність суду за такими критеріями: доступність суду, зручність та комфортність перебування у суді, повнота та зрозумілість інформації, дотримання суддями та працівниками апарату суду професійних стандартів, дотримання строків розгляду справ, а також, за бажанням, надати власні рекомендації щодо покращення роботи суду.
Загалом в опитуванні взяли участь 52 респонденти: 27 чоловіків (51,9 %) та 25 жінок (48,1 %).
Найактивнішу участь у опитуванні взяли відвідувачі віком 40-59 років – 63,5%. Учасники віком 26–39 років склали 28,8 %, а 60 років і старше – 7,7 %.
Переважна більшість респондентів представляли в суді іншу особу (адвокати, юрисконсульти) – 73,1 %, особисто себе представляли – 15,4 %.
Оцінюючи ступінь обізнаності з роботою суду, 63,5 % респондентів відповіли, що «цілком обізнані», 32,7 % – що «загалом обізнані».
Загальна оцінка роботи суду
67,3 % респондентів оцінили роботу суду на «відмінно», 21,2 % – на «добре».
За результатами опитування загальний рівень задоволеності за 5-бальною шкалою склав 4,7 балів.

* КН – Респондент користується послугами адвоката або представляє інтереси держави
Оцінка окремих аспектів роботи суду
Доступність суду – 4,5 балів із 5
98 % респондентів легко знайшли будівлю суду, 100 % – без перешкод потрапили до приміщення суду. Разом із тим, 12 % відвідувачів зазначили про складнощі з паркуванням біля будівлі суду.
Організацію роботи канцелярії суду було оцінено на 4,7 балів.
Серед респондентів:
Крім того, 86 % опитаних без труднощів додзвонилися до суду та отримали необхідну інформацію.
Зручність та комфортність перебування — 4,9 балів із 5
Респонденти високо оцінили:
Це свідчить про високий рівень організації умов перебування відвідувачів у суді.
Повнота та зрозумілість інформації — 4,8 балів із 5
86 % учасників відзначили, що інформаційні стенди, правила перебування, розклад справ та інші відомості розміщені зручно та зрозуміло.
Усі учасники опитування користувалися вебсайтом суду, і 98 % легко знаходили усю необхідну інформацію.
Дотримання працівниками апарату суду професійних стандартів — 4,8 балів із 5
96 % респондентів відзначили доброзичливість, повагу та професіоналізм працівників апарату суду, а також їхню готовність допомогти та надати вичерпну інформацію.
Дотримання строків розгляду справ — 4,5 балів із 5
80 % опитаних підтвердили, що останнє засідання у їхній справі розпочалося вчасно, згідно з графіком, 16 % - обрали відповідь «більш-менш».
78,4 % зазначили, що під час призначення дати та часу засідання суд врахував їхні побажання.
96 % респондентів вчасно отримували повістки та повідомлення про розгляд справи.
60 % вважали затримки або перенесення судових засідань цілком обґрунтованими, 34 % — «швидше так».
Дотримання суддями професійних стандартів— 4,9 балів із 5
97,4 % респондентів високо оцінили дотримання суддями професійних стандартів за такими показниками, як неупередженість та незалежність, професійна етика, належна підготовка до розгляду справ, надання можливості сторонам обґрунтувати свою позицію.
Ми висловлює щиру подяку всім учасникам за участь у опитуванні.
Ваші відповіді, пропозиції та зауваження є важливим джерелом об’єктивної інформації, що дозволяє нам послідовно покращувати якість судових послуг, робити суд відкритим і доступним для кожного.



